fbpx

Milyen weboldallal indulj el, ha most indítod a vállalkozásodat?

Milyen weboldallal indulj el, ha most indítod a vállalkozásodat?

Blog

Írtam már korábban a jól működő fizikailag üzemeltetett boltok illetve a kialakult ügyfélkörrel rendelkező szolgáltatók internetes megjelenésének előnyeiről pár gondolatot. Most pedig nézzük meg az induló vállalkozásokat. Számukra miért fontos az internetes jelenlét?

Vállalkozásindítás minőségi weboldallal

Ha már indítottál vállalkozást, akkor biztosan egyetértesz abban, hogy elindulni általában nem egyszerű. Na, persze nem a legelején, amikor még nagyon motivált vagy és maximálisan hiszed, hogy sikerre viszed az új ötletedet. Hanem kicsit később, amikor eltelik pár hónap, és nem úgy jönnek a bevételek, ahogy az az üzleti tervedben szerepelt. Statisztikák szerint az újonan induló vállalkozásoknak nagyságrendileg csak az egyharmada éli túl az első 5 évet. Természetesen mindannyian ebbe az egyharmadba szeretnénk tartozni, ezért érdemes már a kezdetektől hosszútávon gondolkodnunk.

A rendelkezésünkre álló tőkénk egy részét érdemes a hosszútávú marketing eszközökbe befektetnünk. Ma már a weboldal az egyik legfontosabb hosszútávon rendelkezésedre álló marketingeszközöd.

Hogy milyen funkciókat tud egy adott weboldal, az persze nagymértékben tevékenységfüggő. Vannak viszont olyan funkciók, amiket a konkurenciád még nem alkalmaz (pedig nem tartozik a luxus kategóriába ezen funkció kialakítása), vagyis könnyen juthatsz piaci előnyhöz, ha már az induláskor elkezded ezeket használni a weboldaladon. Ilyen lehet egy időpontfoglaló a mindenki által használt „Írj üzenetet, és hívni foglak” űrlapok helyett. Vagy egy színvonalas szakmai blog, ahol megmutathatod a szakértelmedet és könnyebben építhetsz bizalmat leendő ügyfeleidben. Hogy csak két gyakori lehetőséget említsek.

Hogyan legyen pénztermelő és igényes weboldalad?

Legfontosabb feladatod, hogy megtervezd egy szakember segítségével, hogy a Te vállalkozásod tevékenységéhez leginkább illő weboldalt. mit értek ez alatt? Végig kell gondolnod, hogy:

  • Mi történjen az oldaladra érkező látogatóval?
  • Honnan fognak megérkezni a weboldalra? és melyik aloldalra érkeznek meg?
  • Melyik aloldalt milyen keresőszóra lenne ideális beállítani?
  • PONTOSAN kik tartoznak a Te célcsoportodba?
  • Milyen eszközökről fogják leginkább megnyitni a honlapodat?

És még további sok-sok fontos részlet, amit a későbbi hosszútávú eredmények elérése miatt már a kezdetekkor szükséges megterveznünk. Mert csak így fogod tudni kimaxolni a weboldaladat. Csak így fogja igazán az üzleted érdekeit szolgálni már az indulástól kezdődően.

Erről a témáról részletesebben ebben a cikkben írok még: https://csillaaweben.hu/weboldal-hogyan-kezdjek-hozza/