Milyen esetekben éri meg az ingyenes weboldal?

Van néhány olyan eset, amikor valóban jobban jársz egy ingyenes weboldalkészítő lehetőséggel. Nézzük, mik ezek?
Kérlek, oszd meg, ha hasznosnak találtad!
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Az eddigi néhány írásomban arról írtam Neked, hogy miért NE válaszd az ingyenes weboldalkészítő megoldásokat. De lehet, hogy ezek nem voltak meggyőző érvek Számodra, úgyhogy gyorsan leírom most azt is, hogy milyen esetekben érdemes mégis ezek közül a lehetőségek közül választanod egyet. 

Viszonylag kevés olyan szituáció van, amikor elégséges megoldást jelent egy ingyenes weboldal. De kétségkívül létezik ilyen helyzet.

Például, ha Te nem bevételszerzésre szánod a weboldaladat. Magánemberként egyszerűen csak alkotni szeretnél valamit. Blogot írni, receptgyűjteményt készíteni, vagy egyéb “öncélú” internetes jelenlétre vágysz. Ebben az esetben tényleg hasznos egy olyan honlapkészítő megoldás, ami költségektől mentes, vagy elhanyagolható költségei vannak (a hobbinkra is szoktunk azért némi pénzmennyiséget elkölteni, miért pont ez a hobbi lenne ez alól a kivétel?)

Tehát ha egyáltalán nem vársz bevételt a weboldaladtól. Hosszútávon sem. Azaz semmikor a jövőben. Nos, akkor válassz egy ingyenes megoldást. Simán meg fog felelni a céljaidnak!

Amire viszont esetleg érdemes gondolnod: Több “öncélú” receptgyűtjőből lett ismert gasztroblogger pár év leforgása alatt. Mit akarok ezzel mondani? Sosem tudhatod, hogy ami most egy hobbi csupán, az később mivé fejlődi ki magát a gyorsan változó világunkban. Ha egy ingyenes vagy havidíjas weboldalkészítőn hozod létre a honlapodat, akkor ne felejtsd el azt a fontos infót, hogy ez az oldal NEM KÖLTÖZTETHETŐ át a Google által előnyben részesített felületekre. Vagyis az ilyen honlap tartalma sosem lesz igazán a SAJÁTOD. Az ingyenesség a jelenben tehát megbosszulhatja magát a jövőben. Szóval legyél óvatos, és gondolkodj előrelátóan!

Hamarosan írok pár sort arról, hogy mit tud hozni egy régóta jól futó vállalkozásnak az internetes jelenlét. Ha Neked sok éve jól üzemelő boltod van, vagy ha fix vevőkörrel rendelkező profi műkörmös, ügyvéd, könyvelő, személyi edző stb vagy. És arról is írok majd, hogy mi a helyzet a most induló vállalkozások internetes jelenlétével. Ígérem, hogy mindhárom cikket érdemes lesz elolvasnod😉

Csilla vagyok. Honlapod Megalkotója.

💻💻💻💻 🙌

Kérlek, oszd meg, ha hasznosnak találtad!
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Korábbi írásaim weboldalkészítés témában:

Ha nem olvastad korábbi írásaimat, akkor javaslom, hogy a legrégebbivel kezd (itt lent az 1. cikk), hiszen a cikkek tartalma egymásra épül. Jó olvasgatást😉

Saját weboldalban gondolkozol?

Írj pár sort nekem, és keresni foglak, hogy beszéljünk róla!
mi legyen a weboldalamon