Mit tud hozni a konyhára egy weboldal, ha van egy jó forgalmat bonyolító boltod?

Jól működő hagyományos boltod mellé miért jönne jól Neked az internetes jelenlét?
Kérlek, oszd meg, ha hasznosnak találtad!
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Talán Te akkor kezdted a vállakozói tevékenységedet, amikor az internet még csak kacsintgatott ránk egy idegen (kissé ijesztő) világ ígéretével. Amikor még ceruzával tekergettük a magnókazettát.

De az is lehet, hogy még csak pár éve “működsz”, de olyan réspiacot sikerült találnod, hogy a környék összes érintettje ismeri már a boltodat belülről, és ez bőven el is látja a háztartásodat a szükséges anyagi javakkal.

Nos, miért is törnéd Te a fejed internetes jelenlétben, ha eddig is szépen megvoltál nélküle, és most is megy a szekér?!

Talán az elmúlt bő egy évben (2020. márciusa óta) már Neked is volt alkalmad észlelni a változó szeleket, ugye? Van valami a levegőben… 

Az állandó és legfőképpen egyre kiszámíthatatlanabb változás. Ami lehet, hogy jó, lehet, hogy nem jó. Viszont nem tehetünk ellene semmi egyebet, mint hogy megpróbáljuk jó irányba állítani a vitorláinkat. Mert hogy előbb-utóbb állítani kell a vitorlák irányán, azt azért minden előre gondolkozó vállalkozó bizonyosan látja. 

Ha eddig jól elvoltál az internetes jelenlét nélkül, akkor most egy úgynevezett második (vagy akárhányadik) lábnak érdemes megnézned az internet adta lehetőségeket a saját – jelenleg jól működő – vállalkozásod számára. És ne gondolj rögtön egy óriási dologra! Lehet,hogy Számodra ez csak annyi lesz első körben, hogy felteszed a boltodat néhány fotóval és a nyitvatartási idővel. Egy honlapra, ami mondjuk a Te boltod nevét viseli. Néhány új vásárló/érdeklődő beesik majd ennek köszönhetően.

Aztán ezen kicsit felbátorodsz, és felteszed a legkeresettebb termékeid képét és árát. Írsz róluk pár mondatot. Elmeséled a régi vevőidnek, vagy csak néhány ismerősnek, hogy készülőben van a saját honlapod. És ahogy elkezdesz ezzel egy kicsit foglalkozni fejben, jönnek majd a jobbnál jobb gondolataid, hogy mit is lehetne még megvalósítani ezzel az új megjelenési lehetőségeddel. 

Közben pedig olyan vevőket érhetsz el, akik már a neten keresik a termékeidet. Vagyis elérhetsz egy másik generációt, akik már az interneten rákeresnek mindenre, mielőtt kilépnének a négy fal közül. Bármit is árulsz most a boltodban, ez egy újabb bevételi forrást fog megnyitni Neked. Egy másik lábat. Amit akkor is tudsz majd üzemeltetni, ha éppen ismét hetekre bezárják a boltokat. (Reméljük, hogy nem lesz újra ilyen, de ki tudja már ezt előre?!)

És lehet, hogy most azt mondod, hogy “oké, van ebben valami, de nekem elég a meglévő Facebook jelenlét, ott is el tudnak érni a vevőim.” Igen, a mostaniak nyilván elérnek. Meg hát ugye az a korosztály, akik a Facebook-ot használják. Viszont képzeld el, hogy miközben Te meg én a Facebook-ot használjuk rengeteg dolgogra, már felnőtt egy generáció (konkrétan a saját gyerekem is ilyen), akik nem igazán használják a Facebook-ot. És ez a generáció már pénzt keres és igyekszik el is költeni azt. Érdemes velük bővíteni a vásárlóid körét, hidd el! 

Legközelebb hozok ötletet a profi szolgáltatást nyújtó, sok éve töretlenül jól működő vállalkozóknak. Érdemes lesz elolvasnod, ha Te közéjük tartozol😉

Csilla vagyok. Honlapod Megalkotója.

💻💻💻💻  

🙌

Kérlek, oszd meg, ha hasznosnak találtad!
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Korábbi írásaim weboldalkészítés témában:

Ha nem olvastad korábbi írásaimat, akkor javaslom, hogy a legrégebbivel kezd (itt lent az 1. cikk), hiszen a cikkek tartalma egymásra épül. Jó olvasgatást😉

Saját weboldalban gondolkozol?

Írj pár sort nekem, és keresni foglak, hogy beszéljünk róla!
mi legyen a weboldalamon